Drauge su globalistų, žydų, masonų ir gėjų sąmokslus
demaskuojančiais straipsniais nemokamai platinamuose
propagandiniuose leidiniuose
atkeliauja ir
sovietinės praeities reabilitavimas...
|
„Klimato kaita yra faktas,”- savo metinėje kalboje pasakė
JAV Prezidentas Barakas Obama tuo pat metu, kai amerikiečiai keiksnoja net ir
pietinių valstijų gyvenimą gerokai apsunkinusius rekordinius šalčius. Mūsų
krašte, nors ir pavėlavusi, žiema ne itin skiriasi nuo lietuviškų standartų.
Jei kam labai norisi stebėtis, kad po šilto gruodžio
sulaukėme jau ne vieną savaitę besitęsiančių speigų, galėčiau priminti, kad
1973 m., kai mane dar visai mažą tėvai atvežė pas senelius į Neravų kaimą prie
Druskininkų, sniego nebuvo visą žiemą. Sausį Upėsnio eglyne skraidė drugiai,
bet, jeigu tėvas viso to nebūtų užrašęs, nieko neprisiminčiau. Tik tada dar
niekas to nevadino klimato kaita, o prie tarybinio ūkio grūdų sandėlio
sustojusio sunkvežimio ZIL vairuotojas neišjungdavo variklio, kol pasisemdavo
vandens iš giliausio kaime mano senelių šulinio.
Tas šulinio vanduo savo skoniu primena mažos mineralizacijos
geriamąjį mineralinį vandenį, o senelis Adomas vis sakydavo, kad jį reikia
pilstyti į butelius ir pardavinėti Druskininkų poilsiautojams. Tarpukario
kapitalizmas mano senelį buvo visai sugadinęs, todėl net ir brandaus
brežnevizmo laikotarpiu, būdamas aštuoniasdešimties metų, nenusakomo senumo
juodu dviračiu jis nuvažiuodavo į miestą, pamatydavo tuščias parduotuvių
lentynas ir grįžęs namo riebiai nusikeikdavo rusiškų, vokiškų ir žydiškų
keiksmažodžių litanija. O tada įsitaisęs kriaušės pavėsyje man, jau kiek
paūgėjusiam rubuiliui, pasakodavo kokia neįtikėtina maisto produktų įvairovė
būdavo kurorto krautuvėse jo jaunystės metais. Tuomet, kai čia taisyti
sveikatos atvažiuodavo pats Maršalas Juzefas Pilsudskis, susižavėjęs jauna
daktare Eugenija Levicka.
Man tuomet būdavo sunku įsivaizduoti, kad parduotuvėje gali
būti kelios dešimtys rūšių sūrių, atvežtų iš skirtingų Europos pakraščių.
Neabejoju, kad mūsų kartai taip pat sudėtinga bus įtikinamai papasakoti savo
anūkams apie sovietmečio skurdą ir suvaržymus, trukdžiusius žmonėms normaliai
gyventi.
Socialdemokratų ministras Vytenis Andriukaitis, viešėdamas
Virginijaus Savukyno laidoje „Istorijos detektyvai”, išvardijęs, kas, jo
nuomone, sovietmečiu buvo gerai, vis dėl to sugebėjo pasakyti tai, ko daugelis
iš LKP ir LDDP į socialdemokratus atėjusių jo bendrapartiečių iki šiol nenori
pripažinti. Pasak V.Andriukaičio, Antanas Sniečkus buvo nusikaltėlis, nes
pasirašė Lietuvos žmonių trėmimo dokumentus. Abejoju ar panašų atsakymą pavyktų
išgirsti, jei tas pats klausimas būtų užduotas socialdemokratui Broniui
Bradauskui. Dar mažiau ideologinio bendrumo su jo ir kitais socialdemokratų
milijonieriais galėtų atrasti iš „Naujosios kairės” judėjimo į šią partiją
atėję kairieji intelektualai.
Kaip čia nutiko, kad po dviejų laisvės dešimtmečių tenka vis
iš naujo uždavinėti klausimus apie šiandienos politikų santykį su praeitimi?
Dar ne taip seniai atrodė, kad visi tie klausimai ir atsakymų į juos variantai
pasiliko XX amžiuje, o mūsų laikais domins tik profesionalius istorikus.
Vienoje lentynėlėje rezistentai, kitoje - kolaborantai, o štai čia -
naivuoliai, tikėjęsi, kad galės ramiai gyventi, jeigu niekur nesikiš.
Drauge su Prezidento Algirdo Mykolo Brazausko mirtimi ir
profesoriaus Vytauto Landsbergio išvykimu į Europos Parlamentą pasibaigė tas
laikotarpis, kai santykis su sovietine praeitimi buvo svarbesnis už šios dienos
programas ir ateities vizijas. 2013 m. vis ryškiau skleidėsi visiškai kitoks
pasidalinimas. Vienoje pusėje liko tolimesnės integracijos į Europos Sąjungą,
euro įvedimo, žemės pardavimo užsieniečiams suvaržymų panaikinimo ir
europietiškos žmogaus teisių sampratos šalininkai, o kitoje tie, kam Vakarų
civilizacija yra blogio įsikūnijimas, besikėsinantis sunaikinti lietuvių tautą,
pagrobti ir ištvirkinti vaikus bei iškirsti šimtametes girias.
Suvargęs provincijos inteligentas „Humanoje” pirktu
švarkeliu, nuoširdžiai susirūpinęs, kad naujieji turčiai užtvėrė jo gimtojo
kaimo paežeres, kažkokiu būdu tampa bendraminčiu su skustagalviais jaunuoliais,
išsitatuiravusiais „baltų saulės ženklus” labai panašius į Trečiojo Reicho
simboliką, laisvės atėmimo vietų moralės kodeksu besivadovaujančiais
treninguotais homofobais ir svetimų civilizacijų agentų galvoje įmontuotų
implantų transliuojamus signalus girdinčiomis kovotojomis prieš sistemą.
Paskelbusi savo priešu Europą ir JAV, ši margaspalvė
stovykla natūraliai atsigręžė į Rusiją, kuri pastaraisiais metais sąmoningai
stengiasi užimti vienintelės tradicinių vertybių gynėjos nišą, priešpastatydama
save „supuvusiems Vakarams”. O iš jos, drauge su žydų, masonų ir gėjų sąmokslus
demaskuojančiais filmukais atkeliauja ir sovietinės praeities reabilitavimas.
Laikai, kai neva buvo rūpinamasi paprastu žmogumi, visokios ten mažumos žinojo
savo vietą, o vyriškumo nevaržė Apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje
įstatymas, pokario žiaurumų nepatyrusiai kartai vėl ima atrodyti kaip prarastas
aukso amžius, kai jie dar buvo jauni ir gyvenimas teikė daugiau džiaugsmo.
Facebook.com nuotrauka
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą