Viliaus Semeškos nuotrauka |
Stengiuosi nematyti rudens ženklų kaip pusamžis vyriškis vis
bandantis užšukuoti plikę jam likusiais plaukais, bet šiomis dienomis saulės
šviesa krito į kiemą jau visai kitu kampu, negu vidurvasarį, o žiogai už lango
taip įsitriukšmavo, kad teko pagarsinti televizorių, ko iškart pasigailėjau.
Kai išgirstu per naujojo sezono anonsus žodį „soriukas”, tiesiog fiziškai
žiaukčioti pradedu tarsi kokį plaukų gniutulą prarijęs.
Panašiai galima būtų sureaguoti, kai Druskininkų savivaldybė
išplatino pranešimą, kad „viena pirmųjų atsiliepė į Ūkio ministerijos
iniciatyvą prisijungti prie Geros verslo praktikos memorandumo, taip pat ragino
ir Druskininkų verslininkus, įmones, įstaigas bei organizacijas sąžiningai
perskaičiuoti kainas pasitinkant eurą”. Tik neužsiminė, kaip sąžiningai
perskaičiavo „pagalvės mokesčiu” vadinamą kurortinę rinkliavą 2 litus
konvertuodama į 1 eurą.
Šią savaitę keturi Druskininkų savivaldybės tarybos
opozicionieriai – Juozas Šarkus, Donatas Mizaras, Karolis Kaklys ir Juozas
Kudarauskas – kreipėsi į merą Ričardą Malinauską, siūlydami į rugpjūčio 26 d.
Planuojamo surengti tarybos posėdžio darbotvarkę įtraukti klausimą „Informacija
apie tilto per Nemuną remontą“. Pasak opozicijos atstovų, pastaruoju metu jie „gauna
daug Druskininkų savivaldybės bendruomenės narių paklausimų dėl tilto per
Nemuną kapitalinio remonto darbų eigos.“
Nors šių darbų užsakovas yra Druskininkų savivaldybės
administracija, bet dar liepos pabaigoje, kai „Druskininkų naujienų“
praktikantas Saulius Jakučionis ėmė aiškintis, kodėl sustojo tilto remonto
darbai, vietinė valdžia savivaldybės viešųjų ryšių specialistės Ramunės
Šeštokienės asmenyje nusikratė atsakomybės, tvirtindama, kad tilto remontas
finansuojamas iš Lietuvos Respublikos Kelių priežiūros ir plėtros programos
lėšų, kurios baigėsi.
„Druskininkų savivaldybė kreipėsi į LR Vyriausybę,
Susisiekimo ministeriją ir Lietuvos automobilių kelių direkciją, prašydama dar
šiais metais skirti papildomų lėšų tilto remonto darbams tęsti“, - sakė
R.Šeštokienė.
Taip ir liko neaišku, kokiu būdu Druskininkų savivaldybė
nurodė tiltą remontuojančios ribotos atsakomybės bendrovei „Tilts“ filialo „Mo
– 24” atlikti darbų už 282 tūkstančiais litų didesnę sumą, negu turėjo gauti iš
Kelių priežiūros ir plėtros programos. Skolos vilkosi dar nuo 2013 m., kai taip
pat buvo užsakyta daugiau darbų, negu būta pinigų. Galų gale statybininkų
kantrybė baigėsi ir jie išvažiavo namo. „Mo – 24” vadovas Ivanas Pavlovas
prognozuoja, kad kitais metais, savivaldybei gavus Kelių priežiūros ir plėtros
programos lėšų, darbus bus galima pratęsti gegužės mėnesį.
Pasak Druskininkų savivaldybės tarybos nario K.Kaklio, toks
tilto remonto sustabdymas visam rudens – žiemos – pavasario laikotarpiui
reiškia, kad daug ką teks daryti iš naujo.
„Įsivaizduokite, kaip druskininkiečiams žiemą teks važinėti
ta vienintele tilto eismo juosta, kuri ir dabar duobėta, provėžuota... Kas iš
jos liks, kai prasidės rudeniniai lietūs, pašals, pasnigs, vėl atleis, vėl
pašals...“- nuogąstauja liberalas.
Jo kolega dr. J.Šarkus taip pat stebisi tokiu darbų
planavimu. Jo teigimu, bet koks remonto darbų stabdymas tokiam ilgam
laikotarpiui gerokai išaugina bendrą jų kainą. Ponas Juozas sako, kad
druskininkiečiai turi teisę žinoti, ar ilgai dar teks stovėti eilėse prie tilto
šviesoforų, laužyti savo automobilius arba iš Kalviškių į Baltašiškę važinėti
per visą miesto centrą ir naująjį Parko tiltą, sukuriant spūstis M.K.Čiurlionio
gatvėje. Turi teisę žinoti, kokios lėšos mūsų tilto remontui bei kitiems
darbams buvo numatytos Kelių priežiūros ir plėtros programoje ir kaip jos
panaudotos.
Belieka laukti Druskininkų savivaldybės tarybos posėdžio –
jeigu vietinei valdžiai šioje užsitęsusioje užsitęsusio remonto istorijoje nėra
ko slėpti nuo bendruomenės, tai klausimas bus ne tik įtrauktas į darbotvarkę,
bet ir išsamiai į jį atsakyta.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą